wtorek, 29 kwietnia 2014

... nie ogarniam ...

   Wiosna w pełni. I tak jak co roku ... nie ogarniam. Co chwilę coś nowego z ziemi wyłazi, i dziwię się cóż to takiego. Wsadzam w glebę co mi w rękę wejdzie a potem się dziwię, że mi wyrasta . Nie będę się rozpisywać co konkretnie wprawia mnie w taki stan rzeczy czyli nieogarnianie. Pooglądacie sobie obrazki i już.


Na pierwszym planie hiacynty, za nimi moje ulubione tulipany Jan Paweł II

Tulipany Jan Paweł II

Tulipany Jan Paweł II

Tulipany Jan Paweł II

Tulipany, których nazwy nie znam, ale ładne

Te różowe też piękne





A tu mi wyrósł taki dziwak

Tulipany w zestawie

Tulipany w innym zestawie





Między kostką brukową na tarasie

Tak kwitną moje wisienki 






a tak narcyzy





A to moja rajska jabłonka z zapylaczem, wsadzałam na jesieni

Szafirki

Się dużo rozsiało

Skalnica



Irysy nad stawkiem


Kluczyki albo jak kto woli pierwiosnki

A to brzozowe listki


Pełnik

Prymule

To te co się wszędzie rozsiały

Wilczomlecz pstry






Rododendrony






Pierwsza limbowa szyszka

Piestrzenica kasztanowata

Smardz
... grzyby musiałam pewnie przywlec z korą, którą wysypuję pod niektórymi roślinami.
   Zwierzęta z Ptasiakowa też dostarczają mi codziennej rozrywki. Skrzek zamienił się w kijanki. Ropuchy nie wiadomo czego chcą. Wróble przygotowują się chyba już do drugiego lęgu. Szpaki nadal z pewną nieśmiałością odwiedzają Ptasiakowo. Pewnie sprawdzają czy wiśnie już dojrzały ;) Pies córki zażywa codziennej  kąpieli, a kot leniwie niszczy moje wrzosowisko :P 



Stary ropuch

Stary ropuch















To ten, co sprawdza czy wiśnie już są


Etna w kąpieli


Kocio 


... a wszystkim rządzi wszędobylski mniszek.




   Oczywiście to nie  cała prawda o Ptasiakowie ... ale reszty już nie ogarniam ;)

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście, taką ilość wszystkiego trudno ogarnąć, ale dajesz radę!
    Jak pięknie, sama rozkosz patrzeć! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Irys nad stawkiem może być Twoim wyrazem wdzieczności za np kanny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... hahaha ... jak sama sobie wykopiesz :*

    OdpowiedzUsuń